HMM?

Jag sitter här och kollar på Idol, och alltså jag har så jäkla svårt för att bestämma mig för vem jag tycker bäst om!
Jag gillar verkligen alla förutom Sebastian Krantz. Vet inte varför jag inte gillar honom, kanske för att han är vrålsminkad eller nåt? han var mycket snyggare när han var med i Talang! då var han ju snygg, nu är han ju skumpfha...
Snackar även lite med Alma, hon var lite "Innan-Fest-Full" märkte jag..
skulle ju ha stött på henne idag i stallet, men jag han åka hem tidigare, ajaj 
Har även pratat ett riktigt bra samtal idag i US rummet med Katja, US´s ordförande, jag är ledamont.
Det behövdes verkligen.
Jag beundrar Katja nå så enormt, hon är verkligen en genomsnäll människa, och gör alltid så gott hon kan trots sorg.
En stor kram till världens bästa Katja!
Var ju även till Kiropraktorn idag!
Det visade sig att jag har en fel läkt fraktur i svanskotan, som hade läkt så fel så att mitt bäcken satt snett på något snett, han rättade till det och knäckte mig nacke två gånger, jag hade något fel där som jag inte visste om.
Pappa känner honom, vet inte vad han heter men Pappa kallar honom för "Rosenknopp"
Så, pappa behövde inte betala för mig 
Nu ska jag sitta på kuddar i 3 veckor och avstå från ridning och idrott....
Vi hörs, såklart får ni en bild, på nåt..
det blev en bild på världens bästa häst!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin blogg!

den här kommer jag klart läsa! :DD

2010-10-01 @ 21:39:19
Postat av: alwa (:

TACK!!

Sjukt härligt att höra! :))

2010-10-01 @ 23:38:10
URL: http://giik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0